Presentation

April 8, 2011 § 5 Comments

Jag är barnläkare. Mitt specialområde och stora intresse är hur man bemöter barn, särskilt de som är normalt trotsiga och inte samarbetar. Mina metoder har underlättat för många familjer och är enkla att tillägna sig – och  ännu enklare att använda! Jag använder varken bestraffning eller mutor utan ombetingar barnen med positiva känslor och kärlek.

Här på bloggen välkomnar jag dig som vill ha hjälp med “trots” och hur du kan skapa en mer positiv relation till ditt barn. Min förhoppning är att vi på så sätt tillsammans ska skapa innehållet på den här sidan – du genom dina frågeställningar och jag genom att dela med mig av min erfarenhet av – och kunskap om – barn.

Varmt välkommen!

§ 5 Responses to Presentation

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Presentation at Lyckliga Barn.

meta

